چطوری میشه

چگونه تامین مالی فروشگاه ووکامرس خود را تامین کنید

چگونه تامین مالی فروشگاه ووکامرس خود را تامین کنید

چگونه برای یک فروشگاه آنلاین تأمین مالی می کنید؟ راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی یک چشم انداز هیجان انگیز است. به هر حال، این بدان معناست که شما می‌توانید محصولاتی را – چه محصولاتی که خودتان می‌سازید و چه آنهایی که می‌فرستید – به مردم سراسر کشور یا حتی جهان بفروشید.

در حالی که راه اندازی یک کسب و کار آنلاین در این روش مزایای زیادی دارد، بسیاری از مسئولیت های جدید نیز با آن همراه است. به عنوان مثال، مدیریت موجودی می تواند یک مبارزه واقعی باشد. و اگر به تازگی برای راه اندازی کسب و کار خود سرمایه گذاری کرده اید، تامین منابع مالی برای حفظ موجودی تا زمانی که شروع به کسب سود کنید می تواند یک چالش واقعی باشد.

به همین دلیل است که بسیاری از صاحبان کسب و کارهای کوچک برای تامین مالی تصمیم می گیرند. از جمله فروشگاه های WooCommerce.

چرا به تامین مالی فکر کنید؟

اگرچه بسیاری از کسب‌وکارها برای شروع به کار، تامین مالی را تضمین می‌کنند، این تصور غلط وجود دارد که کسب‌وکارهای مبتنی بر اینترنت واجد شرایط نیستند یا سودی نخواهند برد. با این حال، این به سادگی مورد نیست. راه اندازی یک کسب و کار (یا گسترش آن) می تواند دلهره آور و گران باشد، حتی اگر از وردپرس استفاده می کنید. و یافتن راه‌هایی برای دستیابی به منابع مالی اغلب راهی هوشمندانه برای شروع سریع به شرکت شما است.

اما اگر تازه شروع کرده اید، ممکن است تأمین وام از طریق بانک سنتی دشوار باشد. این امر به ویژه در صورتی صادق است که شما اعتبار کمتر از ستاره ای (یا اصلاً هیچ) ندارید. به همین دلیل است که ما فهرستی از پیشنهادات را برای وام دهندگانی که به مشاغل کوچک، فروشگاه‌های آنلاین و حتی مالکان انحصاری خدمات می‌دهند، گردآوری کرده‌ایم.

چه کسی می تواند از آن بهره مند شود؟

بنابراین بله، اگر فروشگاه ووکامرس دارید، می‌توانید به طور بالقوه واجد شرایط یکی از گزینه‌های تامین مالی باشید که امروز در اینجا در مورد آن صحبت خواهیم کرد. با این حال، توجه به این نکته مهم است که طیف گسترده ای از کسب و کارها نیز می توانند از آنها استفاده کنند، از جمله:

  • صاحبان انحصاری و LLC
  • ارسال کنندگان را رها کنید
  • صاحبان فروشگاه تجارت الکترونیک
  • بازاریابان وابسته

اساساً، هرکسی که کسب‌وکار آنلاینی را اداره می‌کند که متحمل هزینه‌هایی می‌شود، ممکن است بتواند از این گزینه‌های تامین مالی استفاده کند.

آماده سازی تامین مالی

قبل از درخواست برای تامین مالی کسب و کار، آماده کردن خود ضرری ندارد. در واقع ممکن است در طول فرآیند درخواست به شما کمک کند. توصیه می کنیم با موارد زیر شروع کنید:

  • حتماً یک برنامه تجاری مستحکم و واقع بینانه داشته باشید. شما باید بازار خود را بشناسید و برای موفقیت کسب و کار خود پیش بینی 12 ماهه داشته باشید (به همراه داده هایی برای پشتیبان گیری از آن).
  • تصمیم بگیرید چقدر نیاز دارید و یک بودجه ایجاد کنید. برای تعیین مبلغ وام، نحوه استفاده از آن و همچنین نحوه بازپرداخت آن، اعداد را خرد کنید.
  • در صورت لزوم آماده ارائه جزئیات تجاری فعلی باشید. این می‌تواند شامل گزارش‌های مالی فعلی، موجودی، داده‌های ترافیک وب‌سایت، و غیره باشد. هر چیزی که بدهی بلندمدت کسب و کار شما را ثابت کند.

بنابراین، با آماده بودن این اطلاعات، دقیقاً کجا می توانید برای کسب و کار آنلاین خود به دنبال سرمایه بگردید؟ در زیر هشت گزینه قانونی و متفاوت برای تامین مالی فروشگاه WooCommerce خود در نظر گرفته شده است.

1. وام سرمایه در گردش PayPal

PayPal Working Capital

اولین لیست ما وام سرمایه در گردش PayPal است. این تنها در صورتی کار می کند که بیشتر خریدهای خود را از طریق PayPal پردازش کنید، زیرا درآمد گزارش شده در آنجا همان چیزی است که در وهله اول برای تعیین واجد شرایط بودن شما برای وام استفاده می شود.

این نوع وام واقعاً منعطف است زیرا در نظر گرفته شده است که برای پوشش نیازهای مالی کوتاه مدت استفاده شود. بنابراین، اگر می‌خواهید تجارت خود را با سرمایه‌گذاری در بازاریابی گسترش دهید، سرمایه در گردش تزریق سریع پول به کسب‌وکارتان را آسان می‌کند. یکی دیگر از کاربردهای رایج این وجوه برای پوشش شکاف های حقوق و دستمزد یا در صورت نیاز به خرید تعداد زیادی موجودی جدید است.

بررسی اعتبار لازم نیست و شما وام را از طریق پرداخت‌های خودکار از حساب PayPal خود بازپرداخت می‌کنید. به طور خاص، درصدی از هر فروش گرفته می شود و برای پرداخت وام اعمال می شود. این بسیار راحت است، اما مبلغ بازپرداخت اغلب بسیار بیشتر از مبلغی است که معمولاً ماهانه برای یک وام پرداخت می‌کنید، بنابراین این را در نظر داشته باشید.

2. وام تجاری PayPal

PayPal Loanbuilder

یکی دیگر از گزینه های PayPal که می تواند برای صاحبان فروشگاه WooCommerce مفید باشد، سازنده وام تجاری PayPal است. . این یک گزینه وام بسیار سنتی تر است و به بررسی اعتبار و تمام مراحل معمول درخواست نیاز دارد. با این حال، این فرآیند عمدتاً می‌تواند به صورت آنلاین تکمیل شود، که شامل تکمیل یک فرم و یک بررسی اعتباری نرم است. همچنین باید چهار ماه صورت‌حساب بانکی را ارسال کنید.

برای تکمیل فرآیند درخواست، منتظر تماس تلفنی از طرف نماینده باشید. پس از تایید، وجوه ظرف چند روز به حساب بانکی شما واریز خواهد شد. کمترین سر و صدا دارد اما نرخ بهره بالاست. با این حال، این یک راه سریع برای تزریق پول به کسب و کار شما در صورت نیاز است.

3. کلم

Kabbage

کلم گزینه دیگری برای دریافت سریع بودجه با باز کردن است یک خط اعتباری کسب و کار کوچک آنها هم وام های تجاری تضمین شده و هم بدون تضمین را با مدت کوتاه و طولانی تر، سرمایه در گردش، خطوط اعتباری چرخشی و وام های خاص موجودی ارائه می دهند.

این مورد برای کسب و کارهای کوچک با سرمایه اولیه از 1000 دلار مناسب است. آنها مبالغ بالاتری را برای شرکت های بزرگتر نیز ارائه می دهند. در این لحظه از سال 2021، یک لیست انتظار برای تأمین مالی وجود دارد، اما قطعاً باید چشم خود را برای نیازهای مالی آینده کسب و کار خود در نظر بگیرید.

4. وام اولیه

Upstart Loan

یک گزینه تامین مالی دیگر Upstart است که در وام های شخصی تخصص دارد. این وام ها بدون وثیقه هستند و با وثیقه پشتیبانی نمی شوند و در یک دوره معین بازپرداخت می شوند. و بله، آنها وام های شخصی هستند، اما من آنها را در این لیست گنجانده ام زیرا می توانند برای مالکان انحصاری که ممکن است بخواهند بدهی شخصی یا بدهی کارت اعتباری خود را قبل از شروع به کسب و کار جدید تجمیع کنند، مفید باشند.

5. OnDeck

OnDeck

OnDeck یکی دیگر از گزینه های تامین مالی انعطاف پذیر برای کسب و کارهای کوچک است که می تواند ایده آل باشد اگر به دنبال ذخیره موجودی، مدیریت حقوق و دستمزد یا سرمایه گذاری در یک خرید بزرگ یک بار برای گسترش تجارت خود هستید. این وام دهنده دو شکل مختلف تامین مالی را ارائه می دهد.

در مرحله اول خط اعتباری OnDeck است که به مشاغل کوچک یک خط اعتباری چرخشی ارائه می دهد که می توانند هر زمان که بخواهند از آن استفاده کنند. مبالغ وام از 6000 دلار تا 100000 دلار متغیر است، با بازپرداخت 12 ماهه محدود می شود و هر بار که برداشت می کنید بازنشانی می شود.

گزینه دیگر وام مدت دار OnDeck است که برای سرمایه گذاری بزرگتر کار می کند. می‌توانید در صورت نیاز یک‌بار یک‌بار مبلغی از 5000 دلار تا 250000 دلار با بازپرداخت 18 ماهه دریافت کنید. نکته منحصر به فرد در اینجا این است که می توانید پس از بازپرداخت نیمی از وام اولیه خود برای بودجه بیشتر درخواست دهید.

6. BlueVine

Bluevine

یا شاید BlueVine با آنچه شما به دنبال آن هستید مطابقت بیشتری داشته باشد؟ این وام دهنده وام های تجاری و خطوط اعتباری را ارائه می دهد که برای بسیاری از مشاغل کوچک قابل اجرا است. آنها مستلزم این هستند که شرکت شما حداقل 25000 دلار در ماه درآمد داشته باشد، با این حال، بنابراین این قطعا برای شرکت های کوچکتر کار نخواهد کرد.

با وجود این، در صورتی که فروشگاه تجارت الکترونیک شما به این اندازه بزرگ شود، این یک گزینه محکم است که می توانید در رادار خود داشته باشید.

7. صندوق صندوق

Fundbox

Fundbox گزینه ارزشمند دیگری است که باید از آن آگاه بود زیرا وام‌های تجاری کوچک انعطاف‌پذیر ارائه می‌کنند. . می توانید یک خط اعتباری تا سقف 150000 دلار دریافت کنید که می توانید آن را طی 12 تا 24 هفته بازپرداخت کنید. اگر به تازگی کسب‌وکار خود را راه‌اندازی کرده‌اید و سعی می‌کنید قبل از رسیدن به اولین درآمدتان، هزینه‌ها را مدیریت کنید، این انتخاب خوبی است.

گزینه دیگر شما با این وام دهنده، وام مدت دار تا سقف 150000 دلار است که می توانید طی 24 تا 52 هفته آن را پس بگیرید. هیچ جریمه پیش‌پرداخت یا کارمزد مبدأ وجود ندارد، که هر کدام از پاداش‌های خوب هستند.

8. قابل اعتماد

Credibly

آخرین لیست ما Credibly است که وام‌های کسب و کار کوچک و تامین مالی را در مقادیر ارائه می‌کند. تا 400000 دلار آن‌ها وام‌های سرمایه در گردش، پیش پرداخت نقدی تاجر، و وام‌های توسعه کسب‌وکار را ارائه می‌دهند که به طیف کاملی از موقعیت‌هایی که کسب‌وکارهای کوچک با آن مواجه هستند، خدمات می‌دهند.

دوره‌های بازپرداخت در همه گزینه‌های تامین مالی از شش تا بیست و چهار ماه متغیر است و توسط Better Business Bureau (BBB) ​​بسیار خوب ارزیابی می‌شوند.

تامین مالی فروشگاه WooCommerce شما ساده است

همانطور که می بینید، ممکن است گزینه های تامین مالی بیشتری برای کسب و کارهای کوچک که در ابتدا فکر می کردید وجود داشته باشد. و این یک چیز خارق‌العاده است، زیرا همیشه خوب است که بدانید در صورت نیاز، بودجه در دسترس است.

مدیریت فروشگاه WooCommerce می تواند یک چشم انداز استرس زا باشد، به خصوص اگر تازه شروع به کار کرده اید یا به یک ماه کند رسید در چنین مواقعی، دانستن راه‌هایی وجود دارد که می‌توان شرکت شما را از بین برد، سطحی از اطمینان است که همه ما می‌توانیم هر از گاهی از آن استفاده کنیم.

ما امیدواریم این راهنما کمک کند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا